dimarts, 16 de maig del 2017

FELICITATS AGNÈS!

Aquesta entrada és bastant especial!
Ahir vam celebrar l'aniversari d'una de les peces clau de l'equip de mestres del Vinyet, l'Agnès.
Envoltada dels seus alumnes va bufar les espelmes i va pensar un desig, tindrà a veure amb la música? Segurament sí perquè tota ella és harmonia.
Avui l'equip de mestres li hem volgut fer un petit reconeixement a la feina ben feta i sobretot a la seva trajectòria com a mestra que està a punt d'acabar. N'ha fet 65 i és la primera mestra que es jubila al Vinyet però ella ja té molts altres projectes entre mans. Disfruta fent el que facis i sigues molt feliç.
T'ho desitgem de tot cor l'equip de mestres del Vinyet.



1 comentari:

  1. Moltes gràcies vinyetaires petits mitjans i grans.

    M'heu fet emocionar amb aquest bonic gest de companyonia que m'ajudarà a viure i en farà sentir-vos més propers.

    M'heu regalat un bon raig d'aigua fresca i força per seguir gaudint del futur. Sempre sereu una escola especial per ami, l'escola que em va acollir l'últim any de la meva vida de mestra.

    Visca El Vinyet!! I la música més!! Je je!!

    ResponElimina

UN DIA A DIA A PETITS

AGENDA

LA REVISTA